09-02-14

Timmarna bara springer förbi och allt för lite saker blir gjorda. Lovet har redan börjat och jag har en hel del plugg som ska bli gjort innan vi går tillbaka till skolan igen. Får se till att ta tag i det idag så det inte blir helt bortglömt. I fredags var det som sagt 17års fest hos Ronja. Jag hade hur skoj som helst och det var roligt att träffa en massa människor som man inte träffat på länge. Kameran fick följa med så bilder kommer upp här senare. Jag gick upp vid 8 på lördagsmorgonen medans alla andra i huset låg och sov, vid halv 9 kom mamma och hämtade mig för att sedan köra mig till Vårgårda. Vid 10 tiden var fotbollsskorna på och det var dags för de första träningspasset av två. Det var länge sedan jag kände att det gick så bra på en träning som det gjorde då, efter en skit träning i fredagsmorses så var ett sådant träningspass behövligt. Dock gick de andra passet inte lika bra då benen inte riktigt var där dom skulle. Var hemma vid 6 tiden åt god mat och tog det bara lugnt och det är precis det jag ska göra idag också.
Ett stycke ur mitt liv | |
Upp