16-02-14

Imorgon är det tillbaka till verkligheten som gäller och jag kommer börja min måndag med fotbollsträning, så 05.45 ringer klockan och jag är inte speciellt taggad på att gå upp så fruktansvärt tidigt imorgon... Har precis lagt i från mig dagens plugg för att kunna göra i ordning mig för kvällen, dock känner jag på mig redan nu att jag inte kommer somna i tid. 
Mitt lov har för övrigt varit alldeles lagom bra. Varit med kompisar, fest, träningar och en massa sovmorgonar. Det är väl det sämsta med att ha lov och det kvittar om de är 10 veckor långa eller en vecka man lyckas alltid vända helt upp & ner på dygnet. Har inte orkat ta mig tid att skriva en massa inlägg nu under lovet då jag också har känt att det inte är roligt att skriva att jag har sovit & kollat film hela dagarna långa under nästan hela lovet. Blir väl bättre med inlägg nu när skolan drar igång igen och det börjar hända lite mer roliga saker i vardagen. 
Ett stycke ur mitt liv | |
Upp