För lite tid men så mycket att göra

Hej på er, nu var det ett tag sen sist och egentligen borde jag inte sitta & skriva nu heller för den delen. Har såååå extremt mycket plugg i skolan just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Inlämningar hit och prov dit osv. Har lämnat in 6 inlämningar på mindre än en vecka och det är mindre än hälften av det jag har att göra. Det är inte det att jag tycker det är svårt utan de som är det jobbiga är att det tar så fruktansvärt lång tid att få ihop allt & en inlämning skriver man inte på en kvart. Har även en hel del prov att göra som de andra i klassen redan har gjort eftersom jag kom in sent. Till er som väljer rätt linje från början, grattis säger jag bara för det är inte det lättaste att ta igen vissa saker. Men jag hoppas de är värt allt slit i slutänden. På något vis känns de som detta sommarlovet kommer bli de första sommarlovet som jag verkligen känner att de kommer bli skönt att vara borta från skolan i några månader. Det finns många ursäkter hit och dit för att inte blogga speciellt nu när jag har gått upp i 8-10 träningspass i veckan, ja då förstår ni själva att man inte hinner med bloggandet. Dessutom så tar det TID, massa tid & det är väl det som är det jobbigaste just nu. Det tar cirka 4h till och från träning i bara resväg när jag tränar med mitt lag och jag bor inte i stan så även träningen i skolan och gymmet tar mycket tid. Men man får alltid se de ljusa i de mörka. Det har hänt mycket sen sist, jag har tagit ut tandställningen, volleybollnatta, träffat kompisar och på fredag smäller det. Tänk att det redan gått dom där flera hundra dagarna sedan vi började räkna ner & nu är det bara 3 dagar kvar tills jag & Ronja sitter på bussen påväg upp till Stockholm. Livet är på topp trots för lite timmar på dygnet. 
Ett stycke ur mitt liv | |
Upp