03-03-14


Det känns verkligen som den här dagen/veckan inte kunde börja sämre. Hade teori istället för träning och det var inget jag visste om så jag var vid arenan 07.20 som vanligt så fick ta mig tillbaka till skolan. Egentligen var de inte teori utan det var en kille som kom och pratade om Collage i USA. Det var verkligen något jag blev taggad på, men frågan är om man vågar? Det är ju något som lär bli ett minne för livet och ja man lever ju bara en gång. Som tur så har jag några år kvar på mig att fundera. Något som jag vet iallafall det är att jag vill utomlands efter skolan och göra något. Fritidsledare, collage, ja något åt de hållet. Som tur var så börjar jag 12.05 så hann hem nu en stund innan skolan börjar för att göra i ordning mig. Ni alla får ha en underbar dag :)
Ett stycke ur mitt liv | |
Upp